Program wsparcia HR
Assesment & Development Center
Korzystanie z proponowanej metody o wysokim stopniu rzetelności i obiektywności sprzyja budowaniu pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy wiarygodnego, inwestującego w rozwój kadry, co niewątpliwie powoduje wzrost motywacji pracowników.
Metodyka
Ocena potencjału dokonywana jest na podstawie obserwacji zachowań pracowników podczas spotkania warsztatowego, w czasie którego ocenie podlega wykonanie różnorodnych zadań umożliwiających wykorzystanie i zaprezentowanie własnych możliwości i kompetencji.
Ćwiczenia przeprowadzane są zarówno indywidualnie, jak i w grupie, co pozwala min. obserwować zaangażowanie pracownika w pracę zespołową oraz jego umiejętności współpracy z innymi ludźmi.
Poszczególne kompetencje pracowników oceniane są przy pomocy zróżnicowanych technik, takich jak:
- testy umiejętności interpersonalnych i i wiedzy z zakresu umiejętności menedżera;
- zadanie pisemne typu „case study” (studia przypadków);
- testy i kwestionariusze psychologiczne.
Realizowane procedury pozwalają na sformułowanie ocen dotyczących m. in. następujących wymiarów funkcjonowania pracowników:
- Umiejętności interpersonalnych.
- Umiejętności komunikacji.
- Umiejętności współpracy
- Kreatywności.
- Ustalaniu priorytetów - selekcji zadań.
- Umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
- Umiejętności liderskich / przywódczych.
Wyniki są zawarte w raporcie przygotowanym po zakończeniu procedury.