Procedury
Procedury przygotowania i realizacji szkolenia
Ostateczną formę przyjętych rozwiązań zarówno merytorycznych,
jak i organizacyjnych budujemy zawsze w dialogu z klientem zgodnie z dewizą:
profesjonalizm ze szczyptą empatii.
Na wszystkich etapach przygotowywania i realizacji projektów szkoleniowych, zawsze uwzględniamy specyfikę firmy naszego klienta, kulturę organizacyjną i szczególne oczekiwania.
Zajęcia prowadzimy metodami aktywnymi. Podstawową formą pracy są ćwiczenia konkretnych zachowań w formie symulacji sytuacji zawodowych.
W trakcie zajęć wykorzystane są następujące metody pracy:
- Ćwiczenia dotyczące poszczególnych zagadnień szkolenia.
- Studia przypadków.
- Gry symulacyjne.
- Praca w podzespołach.
- Dyskusja kierowana z uczestnikami.
- Sesje informacji zwrotnych.
- Testy psychologiczne.
- Konsultacje indywidualne.
Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych i certyfikat uczestnictwa
w szkoleniu.
Oferowane Państwu szkolenie zostanie przygotowane i zrealizowane według następujących etapów:
ETAP 1: ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
Po zaakceptowaniu przez Państwa wstępnych warunków zawartych w ofercie, przeprowadzimy dokładną analizę potrzeb szkoleniowych. Etap ten obejmuje:
- Konsultacje z osobami odpowiedzialnymi za realizację szkolenia.
- Badanie ankietowe wybranych uczestników szkolenia.
- Wywiady z wybranymi uczestnikami szkolenia.
ETAP 2: DOPRECYZOWANIE PROGRAMU I PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH
Na podstawie analizy potrzeb szkoleniowych zostanie doprecyzowany program szkolenia i opracowane materiały szkoleniowe. Etap ten obejmuje:
- Dalsze konsultacje z osobami odpowiedzialnymi za realizację szkolenia.
- Przedstawienie ostatecznej wersji programu wraz z agendą.
ETAP 3: REALIZACJA SZKOLENIA
Zajęcia przeprowadzone zostaną w formie warsztatu.
Sposób prowadzenia zajęć sprzyja osobistemu zaangażowaniu uczestników szkolenia, a proponowane ćwiczenia pomagają w opanowaniu realizowanego materiału. Praktyczny wymiar szkolenia wzmocniony jest o możliwość korzystania z konsultacji indywidualnych dotyczących prezentowanych tematów.
ETAP 4: EWALUACJA - „ŚCIEŻKI ROZWOJU PRACOWNIKÓW"
Zastosowane procedury i narzędzia ewaluacji zintegrowane są z celami oraz programem szkolenia. Opracowanie szczegółowej procedury, ostateczny dobór oraz sprofilowanie narzędzi do prowadzenia ewaluacji następuje po dokładnym poznaniu specyfiki grupy i akceptacji przedstawionego programu szkolenia. W raporcie przedstawionym po szkoleniu zawarte są również wnioski dotyczące dalszego rozwoju potencjału zawodowego uczestników szkoleń.