ADC Psychologia Biznesu

Oferta
Sonar

"Sonar personalny"

SONAR – urządzenie używające fal dźwiękowych do nawigacji, określania pozycji, śledzenia oraz klasyfikacji ruchomych i nieruchomych przeszkód (obiektów znajdujących się na powierzchni, w powietrzu, bądź zanurzonych).

Sonar jest szczególnie pożyteczny podczas poszukiwania przeszkód podwodnych. Za pomocą tego urządzenia można określić pozycję  i specyfikę przeszkody m. in. jej wymiary i lokalizację. 

„SONAR PERSONALNY” to kompleksowa procedura pozwalająca na określenie możliwych przeszkód, zagrożeń i nieoptymalności menedżera będących ograniczeniem  jego rozwoju zawodowego i osobistego.  Jest komplementarna wobec systemu ocen okresowych realizowanych w firmie.

  • „SONAR PERSONALNY” jest metodą zbierania i analizy informacji o pracowniku dotyczących jego kompetencji, cech osobowościowych i postaw otrzymywanych
    z wielu różnych źródeł. 
  • To narzędzie służące do udzielania pracownikom konstruktywnej informacji zwrotnej na temat ich umiejętności, stylu pracy, postaw i predyspozycji. 
  • Jak pokazuje praktyka, dzięki metodzie „SONAR PERSONALNY” otrzymujemy bardziej obiektywne i specyficzne informacje dotyczące umiejętności cech i postaw pracowników, niż np. w przypadku  klasycznej oceny (przełożony - podwładny), czy oceny 3600. 

ETAPY REALIZACJI

  1. Opracowanie koncepcji i procedury - wybór „gorących” kompetencji wyznaczających efektywność danego stanowiska pracy.
  2. Opracowanie kwestionariuszy (różne wersje dla poszczególnych grup współpracowników).
  3. Wybór grupy  oceniającej.
  4. Przeprowadzenie  spotkań informacyjno - szkoleniowych dla uczestników programu (wszystkich osób wypełniających kwestionariusz).
  5. Przeprowadzenie procedury, zebranie wyników, opracowanie raportu.
  6. Przeprowadzenie testów i kwestionariuszy  m. in. z zakresu psychologii biznesu, umiejętności interpersonalnych, inteligencji emocjonalnej itp.
  7. Sesja informacji zwrotnych - pomoc w określeniu deficytów i atutów ujawnionych w trakcie realizacji procedury. 
  8. Zaplanowanie  działań korekcyjnych i rozwojowych.

OBSZARY KOMPETENCJI MENEDŻERA BADANE W PROGRAMIE TO M. IN.:

  • KOMUNIKACJA I UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE
  • PODEJMOWANIE DECYZJI I INICJATYWA
  • KIEROWANIE LUDŹMI - ORIENTACJA NA WSPÓŁPRACOWNIKACH
  • RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
  • UMIEJĘTNOŚĆ PRACY ZESPOŁOWEJ
  • ADAPTACJA – ELASTYCZNOŚĆ FUNKCJONOWANIA
  • UMIEJĘTNOŚĆ MOTYWOWANIA
  • SPRAWNOŚĆ  ZADANIOWA
  • INNOWACYJNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ
  • IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ
  • UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZMIANAMI

 

 

Ta strona używa plików cookies do celów statystycznych (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to). Dowiedz się więcej o tym, do czego są używane oraz o możliwościach zmiany ustawień cookies w przeglądarce.
Czytaj więcej | Zamknij