ADC Psychologia Biznesu

Oferta
Szkolenia/Menedżerowie

Emocje w pracy - praca z emocjami
Trening antystresowy

Korzyści dla uczestników zajęć to m. in.:

  • wypracowanie metod unikania, łagodzenia i radzenia sobie z napięciem emocjonalnym,
  • zwiększenie umiejętności radzenia sobie z arogancją, krytyką, agresją,
  • poznanie technik relaksacyjnych i konstruktywnych sposobów przeciwdziałania stresowi. 

Program szkolenia 

1. „Poszukiwanie stresu” - analiza kluczowych stresorów w pracy menedżera. 

  • Rozpoznawanie i nazywanie emocji.
  • Cechy i funkcje emocji.
  • Natura stresu - psychofizjologia stresu.
  • Skutki stresu krótkotrwałego i długotrwałego – konflikty, zmęczenie, syndrom wypalenia zawodowego.

2. „Zaklęte rewiry” profilaktyka stresu. Jak łagodzić napięcia emocjonalne w relacjach zawodowych?

  • Mechanizmy eskalacji konfliktów.
  • Sposoby radzenia sobie z:
  1. arogancją, 
  2. krytyką,
  3. agresją.

3. „Jak nauczyć się sztuki relaksu?” (przegląd technik relaksacyjnych).

  • Ćwiczenia relaksacyjne za pomocą techniki Jacobsona.
  • Ćwiczenia relaksacyjne za pomocą treningu autogennego Schulza.
  • Wizualizacja.
  • Ćwiczenia  relaksacyjne  za pomocą techniki Lazarusa.

 

 

Ta strona używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności i dowiedz się, do czego są używane. Sprawdź, jak wyłączyć Pliki Cookies

AKCEPTUJĘ