ADC Psychologia Biznesu

Oferta
Szkolenia/Menedżerowie

Motywacje
- psychologiczne mechanizmy motywowania i oceniania pracowników

Program szkolenia koncentruje się na praktycznych aspektach prowadzenia rozmowy oceniającej, poznaniu czynników wpływających na proces oceniania, w tym możliwych błędów, a także ćwiczeniu prowadzenia rozmów oceniających.

Program szkolenia

1. Psychologiczne aspekty motywowania pracowników.

  • Pozafinansowe metody motywowania. 
  • Rozpoznawanie i eliminowanie czynników demotywujących w zespole.
  • Metody, strategie realizacji ocen okresowych – atuty i deficyty.
  • Typy osobowości członków zespołu i ich wpływ na jakość pracy.

2. Czynniki wpływające na proces oceniania.

  • Uprzedzenia i stereotypy zwierzchników.
  • Różne style formułowania ocen.
  • Konflikty interpersonalne.
  • Autorytet nadawcy komunikatu.

3. Psychologiczne pułapki oceniania.

  • Efekt „aureoli”.
  • Efekt „faworyta”.
  • Efekt „etykietkowania”.
  • Efekt „kozła ofiarnego”.
  • „Toksyczna krytyka”.

4. Rola emocji w rozmowie oceniającej.

  • Rozpoznawanie i nazywanie emocji.
  • Panowanie nad impulsami.
  • Redukowanie napięcia emocjonalnego.
  • Empatia, czyli jak „wejść w skórę ocenianego”.

 

 

Ta strona używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności i dowiedz się, do czego są używane. Sprawdź, jak wyłączyć Pliki Cookies

AKCEPTUJĘ