ADC Psychologia Biznesu

Oferta
Szkolenia/Pion handlowy

Praktycy dla praktyków - program wsparcia sprzedaży

Cele: 

  1. Wypracowanie efektywnych metod pracy pracowników pionów handlowych.
  2. Stworzenie jednolitego rozpoznawalnego na rynku sposobu prezentowania oferty, który podkreślałby specyficzny, pozytywny wizerunek firmy. 
  3. Inwentaryzacja najbardziej skutecznych sposobów:
    1. pozyskiwania klientów,
    2. budowania  struktury prezentacji,
    3. reakcji na obiekcje klienta,
    4. prowadzenia negocjacji handlowych,
    5. utrzymania klienta.
  4. Opracowanie w formie pisemnej wiedzy i doświadczeń najbardziej skutecznych handlowców w formie „vademecum handlowca ”. 
  5. Stworzenie systemu wdrażania optymalnych standardów pracy.
  6. Opracowanie „AKTYWNEJ BAZY DANYCH KLIENTÓW”.

Formy realizacji:

  1. Wizyty studyjne. 
  2. Seminarium problemowe.
  3. Warsztaty szkoleniowe.
  4. Konsultacje indywidualne.
  5. Superwizja - spotkania grupy roboczej.
  6. Trening zadaniowy.

Efekty:

  1. Zwiększenie efektywności pracy pracowników pionów handlowych.
  2. Stworzenie standardów pracy pracowników pionów handlowych.
  3. Opracowanie podręcznikavademecum handlowca”. 

 

 

Ta strona używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności i dowiedz się, do czego są używane. Sprawdź, jak wyłączyć Pliki Cookies

AKCEPTUJĘ