Szkolenia/Pion handlowy
Praktycy dla praktyków - program wsparcia sprzedaży
Cele:
- Wypracowanie efektywnych metod pracy pracowników pionów handlowych.
- Stworzenie jednolitego rozpoznawalnego na rynku sposobu prezentowania oferty, który podkreślałby specyficzny, pozytywny wizerunek firmy.
- Inwentaryzacja najbardziej skutecznych sposobów:
- pozyskiwania klientów,
- budowania struktury prezentacji,
- reakcji na obiekcje klienta,
- prowadzenia negocjacji handlowych,
- utrzymania klienta.
- Opracowanie w formie pisemnej wiedzy i doświadczeń najbardziej skutecznych handlowców w formie „vademecum handlowca ”.
- Stworzenie systemu wdrażania optymalnych standardów pracy.
- Opracowanie „AKTYWNEJ BAZY DANYCH KLIENTÓW”.
Formy realizacji:
- Wizyty studyjne.
- Seminarium problemowe.
- Warsztaty szkoleniowe.
- Konsultacje indywidualne.
- Superwizja - spotkania grupy roboczej.
- Trening zadaniowy.
Efekty:
- Zwiększenie efektywności pracy pracowników pionów handlowych.
- Stworzenie standardów pracy pracowników pionów handlowych.
- Opracowanie podręcznika „vademecum handlowca”.