ADC Psychologia Biznesu

Oferta
Szkolenia/Menedżerowie

Trudne rozmowy

Współpraca z „toksycznymi ludźmi”, presja czasu, różnice osobowości, temperament, zły przepływ informacji to częste powody konfliktów w relacjach zawodowych. Zespoły różnią się nie tym, czy konflikty są ich udziałem, czy nie, ale tym, jak sobie z nimi radzą. Konflikt to pewnego rodzaju wyzwanie dla wszystkich członków zespołu,a szczególnie dla menedżerów. 

Korzyści dla uczestników zajęć to m. in.:

  • zwiększenie umiejętności współpracy z „trudnymi współpracownikami”, 
  • poznanie psychologicznych mechanizmów eskalacji konfliktów,
  • możliwość wyćwiczenia sposobów rozpoznawania kłamstw,
  • opanowanie metod radzenia sobie z presji psychologiczną i manipulacją.

Program szkolenia

1. Psychologiczne aspekty sytuacji konfliktowych:

  • Konflikty - przyczyny i dynamika konfliktów interpersonalnych.
  • Osobowość - typy, a przebieg konfliktów.
  • Emocjonalne uwarunkowania „trudnych rozmów”. 

2. Sposoby radzenia sobie z krytyką i agresją werbalną.

  • „Toksyczna krytyka”.
  • „Błędne koło konfliktu” - mechanizm eskalacji agresji.
  • Uprzedzenia  i stereotypy.

3. Psychologia kłamstwa.

  • Dlaczego ludzie kłamią?
  • Strategie kłamstw.
  • Umiejętności rozpoznawania kłamstwa.

4. Manipulacje i  „brudne chwyty” w relacjach zawodowych.

  • Makiawelizm – osobowość skoncentrowana na manipulowaniu.
  • Chwyty manipulacyjne najczęściej stosowane przez współpracowników.
  • Sposoby radzenia sobie z próbami presji i manipulacji.

5. Psychologiczne aspekty procedury zwalniania pracowników.

  • Kiedy informować?
  • Jak reagować na reakcje  emocjonalne pracownika?
  • W jaki sposób odpowiadać na zastrzeżenia i trudne pytania?

 

 

Ta strona używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności i dowiedz się, do czego są używane. Sprawdź, jak wyłączyć Pliki Cookies

AKCEPTUJĘ