Szkolenia/Pion handlowy
Świat według klienta - deklaracja programowa
Nawet najlepsze techniki nie zastąpią wiarygodności, jakości oferty, kultury osobistej i szacunku dla klienta. Wiedza i umiejętności zdobyte na proponowanych szkoleniach będą zdecydowanie pomocne w odniesieniu sukcesu zarówno osobistego pracowników, jak i sukcesu firmy, którą reprezentują.
Celem prezentowanych szkoleń jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z klientami. Szkolenia „ŚWIAT WEDŁUG KLIENTA” umożliwiają poznanie psychologicznych mechanizmów mających ogromne znaczenie dla kształtowania satysfakcjonujących kontaktów z klientami, co jest korzystne zarówno dla uczestników zajęć, jak i dla ich przyszłych klientów.
Korzyści dla uczestników zajęć to m. in.:
- krótszy i bardziej efektywny czas obsługi,
- łatwiejsze dopasowanie stylu obsługi do typu osobowości i temperamentu klienta,
- mniejsze koszty emocjonalne w relacjach z tzw. „trudnym klientem”,
- łatwiejsze przezwyciężanie impasu w rozmowach,
- więcej sukcesów, a tym samym większa satysfakcja z pracy.
Korzyści dla klientów to m. in.:
- wzrost poczucia komfortu w kontakcie z obsługującymi ich pracownikami,
- pewność, że pracownik firmy słucha i stara się ich zrozumieć,
- mniej negatywnych emocji w przykrych sytuacjach np. podczas składania reklamacji,
- poczucie bycia szanowanym partnerem, a nie utrapionym petentem.